keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Geometry Cup tuli kotiin

Olen haaveillut Fermin kolmiomukeista jo pitkään. Köpiksen matkalta raijasin vihdoin yhden kotiin. Miten voikaan olla niin onnellinen yhdestä mukista (olen mukihullu).. Fermin tuotteet ovat tanskalaista muotoilua, joten oli tarkoituskin tutkailla astioita ja muita tuotteita reissussa. Rahapulan vuoksi ostin vain yhden mukin, ehkä se tekee siitä entistä rakkaamman. Olin ajatellut, että tästä kappaleesta tulisi hammaspesumuki, mutta raaskinkohan laittaa sitä siihen käyttöön.. Vai kenties kynätelineeksi työpöydälle.. Kyseisistä mukeista saa eri versioita, joita voi katsoa tästä linkistä. En yleensä innostu mustavalkoisuudesta niin paljoa, mutta nämä jotenkin iskevät minuun.

2 kommenttia :

  1. Mä oon hullaantunut pip studion lintumukeihin.. Ne on vaan jotenki niin kauniita että tekis mieli pakata muumimukit naftaliiniin ja ostaa kaappi täyteen hempeitä mukeja.

    VastaaPoista
  2. Piti googlata, on kyllä ihan kauniin näkösiä. Mä tuun hulluks noiden mukien kanssa, kun kokoajan tulee lisää ihanii mukeja, ja kaikkii tekis mieli ostaa. Ei ainakaan saa mitään sarjaa kerättyä loppuun asti :D

    VastaaPoista